.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود 700هزار مسافر به مازندران

جانشين ستاد تسهيلات نوروزي مازندران از ورود 700 هزار مسافر در سه روز اخير به استان خبر داد و گفت: با توجه به شرايط نامساعد جوي شاهد حضور خوب گردشگران به استان هستيم.

به گزارش خبرنگار شمال‌نيوز، مستقر در ستاد تسهيلات سفر مازندران، محمدرضا شيدفر، در گزارشي در محل ستاد تسهيلات واقع در سالن ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران افزود: با وجود اينکه در برنامه هاي اول تا چهارم توسعه کشور به صنعت گردشگري کمتر توجه شده، در برنامه پنجم اين صنعت مورد عنايت مسئولان قرار گرفته است.

وي با اشاره به کاهش مسافرت در کشورهاي دنيا اظهار داشت: به دليل شرايط بحراني اقتصادي، کشورهاي مدعي گردشگرپذير نيز با کاهش مسافر مواجه هستند.

همچنين مسئول کميته اطلاع رساني ستاد تسهيلات نوروزي مازندران در گزارشي اعلام کرد: سال گذشته 700 خبر و گزارش نوروزي استان بر روي خروجي‌ رسانه‌هاي مجازي و خبرگزاري‌ها قرار گرفت.

"مهران حسني" ادامه داد: تاکنون 20 خبر از سوي نمايندگي خبرگزاري‌ها در پايگاههاي اطلاع رساني درج شده است.

وي تعداد اخبار پخش شده از طريق راديو استاني را سه مورد اعلام و اضافه کرد: تاکنون يک خبر نيز توسط راديو سراسري پخش شد.

مسئول کميته اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات نوروزي مازندران زمان صرف شده براي اخبار نوروزي مازندران را در راديو استاني چهار دقيقه و در راديو سراسري دو دقيقه اعلام کرد.

حسني تعداد اخبار پخش شده از شبکه استاني را چهار خبر از روز گذشته تاکنون اعلام و تصريح کرد: يک خبر از طريق رسانه ملي به صورت سراسري پخش شده است.

وي تعداد کمپ‌ها، چادر و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني انتظامي مازندران براي نوروز را 100 پايگاه برشمرد و اظهار داشت: 28 کمپ، چادر و پايگاه اطلاع‌رساني نيز آموزش و پرورش مازندران به اين امر اختصاص داده است.

مسئول کميته اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات نوروزي مازندران تعداد کمپ‌هاي اطلاع رساني گردشگري استان را 19 مورد بيان کرد و عنوان نمود: تاکنون براي اطلاع‌رساني شهري، 18 پيام و تيزر از تلويزيون‌هاي شهري شهرهاي مازندران تهيه و در اختيار عموم قرار گرفته است.
محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.237 seconds.